سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزرو تور خارجی دلتابان

دانستنی های تور های خارجی

صنعت گردشگری در کانادا

کشور کانادا در سالیان اخیر به سرمایه گذاری های فراوانی در جذب گردشگر و توریست روی آورده است. کانادایی ها با داشتن طبیعتی بکر و منحصر بفرد و ادغام آن با صنعت و مدرنیته توانسته اند مجموعه کاملی از نیاز های گردشگران را فراهم کنند. از جمله این سرمایه گذاری ها و تلاش ها می توان به گسترش زیر ساخت های حمل و نقل عمومی، ساخت هتل های باکیفیت، افتتاح رستوران های مشهور زنجیره ای و همچنین ساخت فروشگاه ها و مراکز خرید مدرن و مجلل اشاره کرد. تمام این تلاش ها باعث شده است که در تور کانادا ارزان هیچگونه کمبودی حس نکنید و سفری خاطره انگیز و منحصر به فرد داشته باشید اما شما قبل از اقدام به رفتن باید ویزای کانادا تهیه کنید و این امر موجب گرفتن وقت سفارت کانادا میباشد.

ویزای کانادا

کانادا در کجای جهان واقع شده است؟

کشور کانادا در قاره ی آمریکای شمالی قرار گرفته است و دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت به شمار می رود. در جنوب کانادا کشور ایالت متحده آمریکا قرار گرفته است و در شمال آن اقیانوس منجمد شمالی واقع شده است. اقیانوس آرام نیز در همسایگی غربی کانادا قرار دارد. وسعت این کشور به حدی است که طولانی ترین ساحل های جهان را دارا می باشد. جمعیت کانادا حدود 35 میلیون نفر است که اغلب آن ها در شهرهای بزرگ و همچنین نزدیک قسمت های مرزی آمریکا سکونت می کنند و بسیاری از این افراد را مهاجران تشکیل داده اند. این کشور یکی از بزرگترین مخازن آب شیرین جهان است و دریاچه های زیادی را در درون خود جای داده است. کشور کانادا از نظر تقسیمات کشوری به 10 ایالت تقسیم شده است که در تور کانادا ارزان می تواند بیشتر این شهر ها را دید و با آداب و رسوم مردم آن آشنا شد.

ترکیه

تور ترکیه، یکی دیگر از تورهای خارجی دلتابان است که یکی از تورهای محبوب ایرانیان است. امروزه سفر به ترکیه در بین ایرانی ها طرفداران بسیاری دارد و همه روزه گردشگران بسیاری از ایران به ترکیه سفر می کنند. شما نیز اگر تجربه سفر خارجی ندارید، می توانید برای اولین سفر خارجی خود ترکیه را انتخاب کنید. به همین سبب ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ترکیه و جاذبه های دیدنی آن بیشتر آشنا کنیم.

یک روز به یادماندنی در تور ترکیه

تور ترکیه ارزان بی شک یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است و همه روزه مردم زیادی از اقصی نقاط ایران به شهرهای مختلف ترکیه سفر می کنند. شاید مهمترین دلیل این موضوع همسایگی ایران و ترکیه باشد که فاصله کمی با هم داشته و هزینه های سفر به این کشور نیز کمتر است. گذشته از اینها ترکیه در صنعت توریست، سرآمد است و حجم گردشگرانی که از دیگر کشورهای جهان به این کشور سفر می کنند هم بسیار زیاد است و به طور کلی می توان گفت که این کشور بخش اعظمی از درآمدهای خود را از صنعت توریست جذب می کند. از اینها بگذریم می توانیم بگوییم که تورهای گردشگری در سفر به ترکیه نقش بسزایی دارند و روزانه مسافران بسیاری را از جای جای ایران و دیگر کشورهای جهان به ترکیه می برند. اما برای سفر به ترکیه باید اطلاعات کاملی در مورد این کشور به دست آورد. در ادامه شما می توانید با ترکیه بیشتر آشنا شوید.

آب و هوای ترکیه

به طور کلی نمی توانیم بگوییم که شرایط آب و هوایی در تمام مناطق ترکیه به یک شکل است؛ چرا که ترکیه از نظر عرض جغرافیایی وسعت زیادی داشته و همین موضوع باعث شده است، اقلیم های مختلفی در این کشور پدید آیند پس حواستون موقع خرید تور ترکیه لحظه آخری حتما به آب و هوای این کشور زیبا و بستن چمدونتون باشه. برای مثال در نواحی نزدیک به سواحل دریای اژه و مدیترانه، آب و هوای مدیترانه ای در این ناحیه حکمفرما است. تابستان ها در این ناحیه گرم و داغ است و زمستان ها دارای آب و هوای معتدل و خنک می باشد. در تابستان ها عموما باران نمی بارد. در مناطق ساحلی و در زمستان ها میزان بارش باران زیاد است؛ اما به ندرت بارش برف دیده شده است. اما در نواحی دیگری از ترکیه مانند بخش های نزدیک به سواحل دریای مرمره، شرایط آب و هوایی کمی تغییر می کند و این ناحیه شامل آب و هوای اقیانوسی و نیمه مدیترانه ای می باشد. به طور کلی میانگین دمای هوا در این بخش از ترکیه به نسبت بخش های جنوبی و غربی، سردتر است؛ به طوری که زمستان ها بارش برف در نواحی ساحلی دریای مرمره دیده می شود و تابستان ها دمای هوا به نسبت پایین تر است. اما بیشترین میزان بارش ها اختصاص به بخش هایی از ترکیه دارد که در نزدیکی دریای سیاه واقع شده اند. تابستان ها در این منطقه گرم و مرطوب و زمستان ها سرد و خشک می باشد.

سفر به انگلیس

ابتدایی ترین کار برای سفر به انگلیس همانند سایر سفر های خارجی، اقدام برای گرفتن وقت سفارت انگلیس می باشد. سفر به انگلیس در ایران توسط پرواز مستقیم تهران، لندن صورت می گیرد. این سفر هوایی حدود 6 ساعت طول می کشد اما این زمان ممکن است بسته به وضعیت آب و هوا و احتمال توقف اضطراری در بین راه افزایش یابد . برای یک سفر خوب به انگلیس بهتر است حداقل مقداری با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید. برای سفر به انگلیس بهتر است پول خود را به پوند، یورو یا دلار تبدیل کنید. اگر چه پوند پول رایج انگلیس می باشد اما یورو و دلار نیز در انگلیس رواج دارند. اگرچه سفر به انگلیس کمی گران است و یک سفر لوکس به شمار می رود اما می توان با صرفه جویی در هزینه ها با سفر به انگلیس یک سفر کم خرج اروپایی را تجربه کرد. یک سفر کم هزینه در انگلیس می تواند روزانه برای شما تقریباً 50 پوند هزینه داشته باشد و یک سفر لوکس در انگلیس می تواند روزانه هزینه ای معادل 200 پوند برای شما داشته باشد. برای گشت و گذار در انگلیس می توانید خودرو اجاره کنید و یا از قطار، مترو، تاکسی و یا اتوبوس شهری استفاده کنید. معمولاً سفر به انگلیس با اهدافی از جمله کار، زندگی، گشت و گذار و تحصیل صورت می گیرد.

ویزای انگلیس

ویزای انگلیس

همانطور که می دانیم برای تمامی سفرهای خارجی اولین اقدامی که باید صورت گیرد تهیه ی ویزای آن کشور می باشد. برای سفر به بزرگترین شهر بریتانیا انگلیس نیز اولین اقدام تهیه ویزای انگلیس می باشد. ویزای انگلیس با توجه به هدف از سفر به انواع مختلف ویزای کار، ویزای تضمینی، ویزای توریستی، ویزای تحصیل، ویزای بازدید از اقوام و ویزای پزشکی تقسیم می شوند. از بین انواع ویزاهای انگلیس ویزای توریستی پر طرفدار ترین و پر متقاضی ترین ویزای انگلیس می باشد. سفر به انگلیس یکی از پر متقاضی ترین سفرها در سراسر جهان می باشد. اگر برای سفر به انگلیس دعوتنامه داشته باشید مراحل اخذ ویزای انگلیس بسیار راحت تر انجام می گیرد. هرکسی می تواند با استفاده از ویزای انگلیس (UK Visa) به انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی سفر کند.

تور اروپا

به باور بسیاری از افراد سفر به اروپا کار بسیار دشوار و پر هزینه ای است اما با یک برنامه ریزی درست می توان هزینه و قیمت تور اروپا را تا حد چشم گیری کاهش داد و میزان هزینه و مبلغ مورد نیاز کمتری برای سفر به اروپا لازم باشد. اگر هزینه و قیمت تور اروپا را بدون برنامه ریزی خاصی در نظر بگیریم بطور متوسط قیمت تور دوازده روزه اروپا با بازدید از سه شهر حداقل به بیست و پنج میلیون یا بیشتر نیاز دارد. توجه کنید که این مبلغ تنها قیمت تور اروپا می باشد و مبلغ و هزینه خرید خورد و خوراک و بازدید از مکان های دیدنی جدا از آن بیست و پنج میلیون تومان می باشد. ولی با استفاده از روش هایی مانند خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین می توان این هزینه ها را کم کرد. حتی برای خورد و خوراک هم می توان غذاهای آماده ای از قبل درست و آماده کرده و به همراه خودتان به اروپا ببرید تا هزینه های خورد و خوراک هم برای شما پایین باشد.

قیمت تور اروپا

سکونت در هتل مرکز شهر

بسیاری از افرادی که به اروپا سفر می کنند قصد اقامت در هتل های اطراف و حومه شهر را دارند؛ غافل از اینکه اقامت در هتل های حومه شهر اصلا توصیه نمی شود و می تواند هزینه و قیمت تور اروپا را به شکل قابل توجهی و بصورت غیر مستقیم افزایش دهد. به این صورت که اگر در حومه شهر اقدام به رزرو هتل اروپا کنند مجبورید هر روز مبلغ بسیار زیادی را صرف اتوبوس و تاکسی ها بکنید تا به مرکز شهر بروید زیرا اکثر یا همه ی مکان های دیدنی و موزه های معروف شهر در مراکز شهر وجود دارند و شما مجبور هستید برای رفت و آمد خود از هتل به مکان ها و موزه ها هزینه بسیار زیادی را صرف کنید ولی با گذاشتن مبلغ اندکی بیشتر به هتل های مرکز شهر شما می توانید به راحتی به مکان های دیدنی و موزه ها دسترسی داشته باشید و گاهی اوقات به دلیل نزدیکی مسیر با پیاده روی به مکان مورد نظر بروید. اقامت در هتل های مرکز شهر نه تنها هزینه و قیمت تور اروپا برای شما را ارزان می کند بلکه باعث صرفه جویی در زمان برای رفت و آمد خود از هتل به مقصد مورد نظر نیز می شود.

استفاده از کارت های حمل و نقل شهری

با توجه به اینکه شما روزانه به سطح و اطراف شهر می روید در طولانی مدت می تواند هزینه های اتوبوس و مترو را بطور چشم گیری افزایش دهد و هزینه مورد نیاز برای سفر به اروپا را بیشتر می کند. برای اینکه لازم نباشد هر روز پول تاکسی, مترو و اتوبوس بدهید باید از کارت های حمل و نقل شهری استفاده کنید. استفاده از این کارت ها باعث می شود پس انداز زیادی در اروپا داشته باشید زیرا فقط با یک بار شارژ آن کارت می توانید به مدت حداقل یک هفته بدون آنکه پول اتوبوس دهید به مقاصد خود بروید. بطور کلی می توانید با استفاده از این کارت ها هزینه و قیمت تور اروپا را در حد بالایی کاهش دهید و میزان پس انداز زیادی را در اروپا داشته باشید.