سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محبوب ترین تورهای خارجی

europ_tours

روزانه میلیونها ایرانی وطنشان را ترک کرده و با اهداف گوناگون به سوی کشورهای خارجی رهسپار میشوند. برخی با هدف گشت و گذار و تفریح و بعضی دیگر به قصد کار و تجارت به کشورهای دیگر میروند. بهترین و آسانترین راه برای داشتن یک سفر خارجی خوب، انتخاب و خرید تور مناسب است. رزرو بلیط هواپیما از آژانس هواپیماییدلتابان میتوانید به راحتی با استفاده از جستجوی پیشرفته، متناسب با بودجهی خود برترین تور اروپا ،تورهای خارجی و داخلی را بیابید .

در حال حاضر برخی از کشورها بیشتر باب میل ایرانیان هستند به همین خاطر در این مطلب به بهترین و محبوبترین مقاصد خارجی در نزد ایرانیان خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید با دید بازتری تور خارجی مورد نظرتان را انتخاب کنید. کشورهایی که در ادامه معرفی میکنیم بر اساس محبوبیت بیان شدهاند .

تور ترکیه

deltaban_turkey_tours

همچنان کشور ترکیه در صدر کشورهای محبوب ایرانیها قرار گرفته است. همه ساله میلیونها ایرانی به ترکیه میروند و از شهرهای استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، وان، بودروم، قونیه، آلانیا و ازمیر دیدن میکنند. اگر دوست دارید که بیشتر دربارهی تورهای ترکیهبدانید تنها کافیست که به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه نمایید و شرایط رزرو خرید بلیط هواپیمایی ارزان به ترکیه مطلع شوید .

تور امارات

deltaban_emirates_tours

امارات به دلیل وجود شهر دبی در آن یکی از قطبهای گردشگری مهم خاورمیانه است. دبی مراکز تفریحی و رفاهی متعددی دارد که توجه هر کسی را به خود جلب میکند. شهرت دبی به قدری است که حتی اگر به آن سفر نکرده باشید باز هم حتما نام برج خلیفه بلندترین برج دنیا- و دبی مال وسیعترین مرکز خرید جهان- را شنیدهاید. ناگفته نماند که وجود هتلهای لوکس، پارک آبیها و مراکز خرید هم نقش بسزایی در محبوبیت امارات در میان گردشگران ایرانی دارند .

برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهی تورهای دبی به سایت دلتابان مراجعه نمایید

تور تایلند

thailand_tours

همه میدانیم که چند سالیست شهرهای بانکوک، پاتایا و پوکت در فهرست مقاصد محبوب ایرانیان قرار گرفتهاند. تور تایلند، طبیعت ناب و کمنظیری دارد که همین موضوع سبب جذابیت آن در نزد گردشگران خارجی شده است. همچنان شاهدیم که تایلند مقصدی محبوب برای ایرانیان است. شرکت در فستیوالهای گوناگون، تماشای قصرها و معابد کوچک و بزرگ و قدم زدن در میان پارکها یا در کنار دریا و دریاچههای تایلند هرکسی را راغب میکند که برای یکبار هم که شده به این کشور زیبا سفر کند .

تور آذربایجان

میتوان گفت که کشور آذربایجان گذرگاهی میان دو قارهی اروپا و آسیاست. کسانی که علاقهمند هستند با فرهنگ و آداب مردم آذربایجان آشنا شوند، باکو را برای سفر انتخاب میکنند. همسایگی آذربایجان با ایران، طبیعت زیبا و مردم میهماننواز باعث شده تا گردشگران ایرانی به خرید تورهای آذربایجان و سفر به این سرزمین علاقه نشان بدهند. از آنجایی که در گذشته آذربایجان قسمتی از کشور ایران حساب میشد، ایرانیان تمایل زیادی به این کشور دارند .

baku_tourse

اگر شما هم دوست دارید به آذربایجان سفر کنید، حتما تورهای باکو دلتابان را ببینید .

تور هند

هند نیز در نزد ایرانیها پرطرفدار بوده و هست. از دیرباز شهرهایی مثل مومبای، آگرا، جیپور یا جایپور میزبان ایرانیها بودهاند. ما هند را با عنوان کشور 72 ملت میشناسیم و اغلب به این کشور سفر میکنیم تا با آداب و رسوم مردم این سرزمین آشنا شویم یا ادویجات ناب هندی را خریداری نماییم .

اگر شما هم دوست دارید که از مسجد تاج محل دیدن کنید و یا در کوچه و خیابانهای هند قدم بزنید حتما تورهای هند دلتابان را ببینید .

تور مجارستان

این روزها بازار سفر به مجارستان هم داغ شده است. این کشور اروپایی راهی برای ورود به سایر کشورهای اروپا به حساب میآید همچنین بناهای تاریخی باشکوهی را در خود دارد که هر یک داستانهای جذابی در ورایشان پنهان شده است. شهر بوداپست، پایتخت مجارستان در میان گردشگران ایرانی محبوبیت بیشتری دارد. این شهر بناهایی چون قلعهی بودا، کلیسای ماتیاس، کلیسای سنت استیفان و... را در خود جای داده است و پارکهای وسیعی دارد که مامنی خوب برای گردشهای دوستانه هستند .

پیشنهاد میکنیم که حتما از تورهای مجارستان دلتابان دیدن کنید .

وب سایت دلتابان ارائه کننده و برگزار کننده انواع تور های داخلی و خارجی میباشد. انتخاب و ارائه بهترین آفر برای تور های خارجی و همچنین اجرا و برگزاری با کیفیت ترین تور های داخلی از جمله خدمات دلتابان میباشد. معرفی و رزرو بلیط و تور بهترین مکان های مسافرتی برای سفر های تفریحی در داخل و خارج از کشور، برگزاری سفر های زیارتی به اماکن مقدس، ارائه ویزا کشور های مختلف برای متقاضیان و... حاصل سالها تجربه موفق ما در این خصوص میباشد .

همچنین در بخش تور های خارجی دلتابان بر آن شده تا با ارائه تور های مختلف با آفر های شگفت انگیز تلاش در جذب و ارائه خدمات بسیار مناسبی برای علاقه مندان و مسافران داشته باشد. آفر های بهترین تور های خارجی از جمله آفر تور استانبول ، تور آنتالیا (تور ترکیه) ، تور دبی، تور تایلند ، تور قبرس و انواع تور های اروپایی شامل تور فرانسه ، تور اسپانیا ، تور ایتالیا و... را ارائه دهد. آفر تور های لحظه آخری در بهترین زمان با بهترین قیمت ها جهت خرید و رزرو میتوانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید همچنین میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از آخرین تغییرات در امور تور ها با همکاران ما در واحد فروش تور های خارجی در تماس باشید .

روسیه

تورروسیه، تورکشوری سرد و یخزده است. شاید توصیف اولیهی شما بعد از شنیدن اسم روسیه همین باشد. اما سفر به این کشور، به کلی دیدگاههای شما را عوض میکند. درتورروسیه میتوانید آبیترین و پاکترین آسمان عمرتان را ببینید، حیرتانگیزترین بناهای تاریخی را از نزدیک لمس کنید که وصفشان را فقط در کتابهای داستانی روسی و فیلمها دیدهاید و در آخر به جایی بروید که در شبهایش خورشید میتابد! وقتش رسیده به برنامهی سفر روسیه فکر کنید. در اینجا کاربردیترین اطلاعات روسیه را میخوانید .

deltaban_russia_tours

4 دلیل سفر به روسیه

  • خیلی از آدمها برای سفرهایشان دنبال ترینها هستند. افرادی که در این دسته قرار داشتند به روسیه فکر کردند چون اینجا بزرگترین و پهناورترین کشور دنیاست .
  • یک سری اشخاص فقط به بهانهی دیدن موزهها، بناهای تاریخی و معماری زیبای مسکو و سنت پترزبورگ به روسیه سفر کردند. شما هم اگر تیپ سفرتان فرهنگی و متفکر است، از گشت و گذار در روسیه لذت خواهید برد.
  • شبهای سفید شهر سنت پترزبورگ هم دلیل خوبی برای سفر است. زمانی که شبها هم خورشید در آسمان است و هیچ تاریکی وجود ندارد. خیلی از آدمها برای دیدن هوای گرگ و میش شهر سنت پترزبورگ به روسیه رفتند .
  • روسیه به خاطر وسعت زیادش، طبیعت بکر و زیبایی دارد که برای طبیعتگردها و عاشقان ماجراجویی مقصد خوبی است. انتخابهای شما در طبیعتگردی روسیه میتواند از سردترین جا مثل سیبری باشد تا معتدلترین شهر یعنی سوچی. اما تفریحات و ورزشهای زمستانی از هر نوعی که فکرش را بکنید، مهمترین عامل برای سفر ماجراجویان است .


رزرو هتل 
تور ارمنستان 
تور تایلند 
بلیط هواپیما 
رزرو بلیط هواپیما 
تور ارزان 
تور لحظه آخری 
تور کانادا 
تور تایلند 
تور دوبی 
تور دبی 
تور روسیه 
تور اروپا 
تور اروپا نوروز98 
تور دور اروپا